Ska bli en aktiv bloggare.

Tänkte att projekt blogga skulle tas upp igen nu när jag flyttat till Grebbestad över sommaren.

Robin körde hit mig igår då jag inte har någon bil efter lillasysters nytagna körkort. Det betydde tydligen att bilen fick lämna mig och övertas av henne. Det var en process att få med sig allt bagage på tåget, de övriga passagerarna måste undrat vad en hel drös väskor gjorde på vift ensama då jag knappast kan ha synats där bakom allt. Har inte riktigt hunnit installera mig i mitt nya boende än, kom ungefär till att öppna väskan och irriterat riva upp allt i min desperata jakt på ett par jeans. Naturligtvis regna det min första och lediga dag på västkusten. Ska ta tag i det där snart, efter det här. Kanske. Imorgon blir min första dag på jobbet, några behagade gifta sig och Grebys ska stå för mat och servering, spännande spännande.
Är ensam hemma nu då Rico och Isabella jobbar och de övriga två har inte kommit än. Roar mig med att äta knäckebröd med örtsalt och dricka Funlight (en betraktad delikatess). Kvällen blir troligen förhållandevis lugn då många jobbar och imorgon bör man kanske va utvilad. Tur att Solsidan underhåller.
Här ska jag spendera nätterna de kommande två månaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0