stockholm

Sitter i Danijelas och Suzanas nya lägenhet och luktar svett och har en hund på axeln. Det är bra ansträngande att flytta. Börja redan igår att plocka grejer i gamla lägenheten, tog sin lilla stund. Tog sedan en raggardusch och begav oss ut i Stockholms nattliv. Väldigt roligt att stå på andra sidan baren för en gångs skull. Var först på The Wall och traska sedan över till Ambasadör och sedan White Room. Himmla olikt att gå ut här som i att gå ut i Grebbestad. Lyckades också stuka foten under hemgången vilket resultera i svullnad och en haltande gång idag. Var länge sen jag bar klackar kan jag försvara mig med. Får se om vi tar oss ut idag igen eller om vi blir kvar hemma. Men då är det jag som tar platta skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0