torsdag

Idag tog jag mig ann min distanskurs, Digital bildbehandling 7.5, som startade i förrgår. Vet inte riktigt vad jag har att vänta mig av den här kursen, antingen kommer jag lära mig mycket andvändbart och nytt eller så kommer det kännas som en repedition från gymnasiet. Hittills har jag kunnat allt de visat men det var ju iofs intruditionsavsnittet. Kommer säkert bli jätte bra, har ju inget att förlora på att läsa den.

Pratade lite med folk från Sälen idag och börjar bli bra sugen på att åka tillbaka. Just nu har jag inget jobb och vet inte vart jag ska söka för en heltidstjänst som jag trivs med och som kan utveckla mig. Åker jag till Sälen kan jag iaf hoppas på en bartjänst och komma någonvart på så sett. Hummelihummhumm.
Hade lunchdejt med lilla farmor igår som naturligtvis inkludera fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0