Optimistiska kvinnor

Jag har nu officiellt gått upp ett ton. Ett ton som består av hemmagjord broccolipaj, bröd, läsk, hemmagjord ostkaka med sylt&grädde samt mmmmmarabou. På något vis lyckas alltid Amanda, Viran, Felicia, Erika och jag att lägga på oss några tusen kalorier när vi ses medan vi under hela middagen diskuterar hur vi ska banta bort alla extrakilon som våra kroppar bär. Som kanske märks, jag har gett upp LCHF. Jag var inte rätt man för den dieten så får komma på något annat bra. Kan man hypnotiseras till att få bättre motivation tro? Vi spendera också middagen med att diskutera våra liv och vi kom fram till att vi är gammla. Vi fyller snart 21 och är alltså förbi några av våra bästa år. Och innan vi är typ 26 ska jag ha hunnit med att gjort: massa ungdomliga saker, fått en utbildning, vart ute och rest i världen, fått arbetserfarenhet, fått en ekonomi, flyttat hemifrån, träffat en karl, va gravida, gjort karriär osv. Hur ska man hinna med allt detta?! Jag ska försöka va optimistisk.

Studenten, då lyckan stod oss bi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0