A trip to the park

Idag har jag, Alex, Macy och Edie vart i parken och lekt, en mycket givande dag. Dock var Ella sjuk så hon fick va hemma och sova. Kvällen till ära fick jag stå för matlagningen vilket jag tog mig an med bravu! Gjorde konststycket att baka potatis i ugn samt göra tonfiskröra, något som gick hem att dömma av de tomma tallrikarna. Och folk påstår att jag är dålig i köket vilket i mina ögon inte stämmer, och här är beviset. Ska briljera med havregrynsgröt i micro imorgon samt svenska pannkakor någon kväll.
Denna uppdatering blir rätt snål då Alex sover och mitt knappande måste va mins sagt irriterande. Barnen lär väcka oss vid kl6 imorgonbitti så tror jag ska följa hennes exempel.
Edie
Macy
Alex, Macy & Edie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0