Bebisar i massor.

Kom precis hem efter att ha gjort mitt första extraknäck. Var inte helt säker på vad det var men något med pilates, barn och ta hand om. Kommer till en träningsstudio där en klass just ska hållas för nyblivna mammor och deras ytterst söta små babisar. Min uppgift i det hela var att så fort en babis inte tyckte pilates var så värst spännande längre skulle jag plocka upp den och traska runt i rummet lite med den på armen varpå den ska tystna och jag kan håva upp nästa. Var så himmla mysigt att hålla i så små barn, de luktar gott, är inte allt för tunga och när de är glada är de bedårande. Var två mammor där som klätt sina små i supermankläder med en liten käp och allt, höll på skratta ihjäl mig när de kräla runt bredvid varandra och gurkla. Så detta ska jag försöka göra två gånger i vecka á 1h/gång.
Ska nu ut i solen och försöka bättra på min annars så bleka kropp. Jag ska banne mig bli brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0