Flygplatsen!

Sitter nu i min ensamhet på Arlanda terminal 5 och väntar tappert på att flyget ska bordas. Nu väntar en resa på ca 30h och på den tiden ska jag hinna byta plan två gånger och på något vänster, ta mig fram till familjen i Newcastle. Med tanke på mina tidigare mindre lyckade flygningar på egen hand har jag inte allt för stora förhoppningar att denna resa ska gå smärtfritt. Har ju suttigt och kollat på gränsbevakarna Australien lite för mycket för att känna mig helt trygg. Känns ju som de tar fast var och varannan person. Men får hålla tummarna att jag slinker igenom!
Börjar kännas riktigt nervöst nu. Har kännts väldigt overkligt frams till nu, när jag fysiskt sitter på flygplatsen känns det på riktigt. Kommer sakna alla så makalöst mycket dessa tre månader jag ska va borta. Men ska se till att återvnda så jag får återförenas med Svea rike igen.
Ska nu ringa Robin och säga god morgon, stackarn sover förmodligen men nöden har ingen lag. Kommer sakna karl massor!
Ska försöka va en flitig bloggare nu under min utlandsvistelse. Återkommer när jag får tag på internet igen!
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Viran

Nu är det dags att uppdatera.

2012-02-02 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0