Uppdatering

Har var smådålig på att uppdatera de senaste dagrana, har vart extremt trött då min dyngsrytm inte riktigt är fullt fungerande än. Tycker fortfarande om att sitta uppe på kvällarna och se på film eller nått åt det hållet. Dock är jag inte van vid att ha tre glada barn över mig vid sju på morgonen. Jag förstår att småbarnsföräldrar aldrig orkar göra något!
Min födelsedag var för övrigt jättemysig. Familjen var jättegullig och fixa middag här tsm med barnens pappa och farmor. Fick även en väska och en stor chokladask i present samt en födelsedagstårta (det här med bikiniform är ett minne blått). Dock blev det ingen utgång då jag var sjukt trött på kvällen och morgonen därefter skulle vi ta barnen till skolan via tåg för första gången.
Denna dag har spenderats med stuttsmatta, vattenspruta, stuttsmatta, tvätt, studsmatta och mat. Edie är världens sötaste unge, extremt lätthanterlig, dock med undantag från sovdags. Då tyckte hon inte det var lika kul att va med mig. Tur att mamma kom hem då.. Träffa även en jätte trevlig au pair från Belgien (om jag inte missminner mig) idag som vi ska träffa någon dag så hon kan visa oss runt.

Kommentarer
Postat av: anna

Du verkar ha det underbart Fanny! Visa mer bilder på hur det ser ut där familjen bor :)

2012-02-08 @ 13:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0