Helgens avsmak

Har idag spenderat dagen tsm med Alex, Félice och Macy i ett stort köpcentra med ett gott utbud av klädbutiker och diverse andra nödvändiga livsprodukter. Köpte en ljuvlig långklänning som var som menad för mig. Fanns en kvar, den var i min storlek och den var 50% på (19dollar). Så en perfekt dag!

Igår hade vi middag här tsm hela barnaskaran plus Félicie och en bekant till Lisas dotter, Isabella. Jätte söt tjej som sen tog med oss på en grafisk design/illustrator konstutställning. Blev jättesugen på att börja illustrera igen. Därefter tog vi en promenad och satte oss på en krog och tog ett glas innan vi traska hemmåt, var rätt kallt ute (20-25°C) så frös massor.

Imorgon åker alla tre barnen plus Alex på en veckas semester så jag blir lämnad ensam här och får ta min egen semester. Nu får det banne mig va sol hela veckan så jag bara kan ligga på stranden med en bra bok, göra utflyckter samt få sovmorgon. Jag och Félicie har pratat om att ta en tripp ut i öknen där man kan besöka sjukt höga sanddynor och åka kana ner för dem. Ser iaf exalterande ut på bilderna så lär va värt det haha.

Prata med farmor, mormor&morfar, pappa&Christina (grattis pappsen på födelsedagen!!), Clara, Robin och Erika ikväll. Saknar alla så sjukt mycket <3


Kommentarer
Postat av: Clara

åh vilken fin klänning! det var så härligt att höra din röst :)

2012-02-11 @ 13:01:58
URL: http://clauwra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0