HELG

Ack så trött jag är. Sitter i soffan tsm med Macy och äter glass och funderar på om jag borde duscha, misstänke att jag inte luktar rosenknopp, varpå jag borde gå och sova. Igår var jag i en park/zoo/naturreservat tsm med Félicie och "hennes" två barn, Maya och Indigo samt deras mormor. Äntligen fick jag se koalor och kängurus! På gott och ont var det en fin dag igår och solen var sjukt varm, kanske inte det mest idiala då att släpa runt på två små barn som inte tycker det är kul att gå så man får ha dem på ryggen. Totaldäcka när vi kom hem.
Väl vaken fortskred dagen med att jag åkte till en klädbutik där Isabella (en nyfunnen vän) skulle modella och varpå vi skulle gå på en fest som inkludera alla modeller och gäster. Var en jätteintressant klädkollektion, tanken var Cleopatra vs Jasmin från Aaladdin. Blev pressenterad för massa nytt folk som var verkligen jätte trevliga. Det trixiga var bara att varje gång någon fråga vad man hette fick man upprepa det två gånger samt stava det, förklara att man var från Sverige osv. Fick lyckligtvis massa komplimanger för min ring, den med stora nitar från London, samt min diamant på tanden som de inte kunde förstå hur den kunde sitta fast så bra. Efter modevisningen följde jag med några ur sällskapet hem en snabbis för att lyssna på en spontan gitarrkonsert samt möta Félicie och ta en taxi till festen som hölls i en gammal lagerbyggnad/föråd. Mycket lyckad kväll med många nya bekanta, kort och gott.
Idag kom Alex och barnen hem så nu är det slut på friden. Nu vankas gråtande barn, bajs och tidigar mornar haha.



Det är spännande när även förfesten bjuder på exotiska djur.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0