Delfiner!

Jag har sätt delfiner!! Var på en "delfinkryssning" idag tsm med Alex och Felicie som ett kul inslag i helgen. Det hela gick ut på att man åkte ut med en båt en bit ut i havet, stod och hängde över relingen och utbrast "oooooooh" varje gång en fena stack upp bredvid båten. Hade gärna sätt att man fick bada med dem eller något åt det hållet men jag antar att detta får duga, en simmtur med delfiner kosta typ 200dollar och det var lite väl magstarkt för vår del. Fick lyckligtvis plaska lite i vattnet ändå då båten hade något nät efter sig som man fick sitta i och spana, dock var jag den enda som bada på riktigt, resterande båtsällskap bada bara benen. Denna utflyckt tog oss hela dagen då vi åkte tsm med Felicies familj och de ville även ligga på stranden och åka runt lite. Väl hemma tog jag och Alex en springtur. Denna sommar ska jag slippa vada i vassen. Punk!


Var en utmaning att fånga de bästa ögonblicken av dem,
försökte så gott jag kunde med min arma pocketkamera.
(Systemkameran var naturligtvis lämnad hemma då jag bara
trodde vi skulle götta på stranden hela dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0