Vänster

Har varit väldigt seg dessa kvällar och inte orkat göra några inlägg på bloggen. Sen har det heller inte hänt så mycket de senaste dagarna. Eller jo, det mest spännande värt att upplysa om är att jag lärt mig köra bil på vänster sida om vägen i en vänsterstyrd automatbild, helt galet. Trodde var och varannan minut att nu smäller det snart. Jag menar, det är väldigt förvirrande att åka in i rondeller från fel håll, alltid titta först till höger istället för vänster och bara det faktum att man ska tvingas fickparkera spegelvänt var en nagelbitare. Men hittills ingen skada skedd och får hoppas det fortsätter så. Barnen verkar tycka det är skoj iaf när jag kör dem till och från tåget med radion dunkandes och de tillåts dansa med.

Imorgon väntar ännu en dag med tidig morgon, tågåkande och pilatesbebisar som luktar gott. Ska fotografera huset imorgon också och lägga upp bilder på hela härligheten så ni kan se hur jag bor.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min nya tävling :D

http://adaras.se/2012/february/vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitrus.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3

2012-02-22 @ 23:15:43
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0