Sjukling

Ligger i sängen och känner mig extremt ynklig. Min näsa är helt igenkorkad och min kropp känns allmänt mosig och öm. Tänk att jag är aldrig sjuk men naturligtvis skulle jag pricka in det när jag är i Australien och bara vill ha skoj. Dock var både Alex och barnen snuviga för några dagar sen så kanske inte är så konstigt att jag också ligger här nu. Men imorgon ska Lisa (mamman), barnen och jag packa in oss i bilen och åka på en liten weekend till något ställe med stugor, mat och lek. Förhoppningsvis blir jag inte sängliggande där, vore ju förargligt.

Igår åkte Alex härifrån och saknar henne redan. Är himmla tomt utan något att prata med och någon som hjälper en genom dagen. Ska försöka ta mig till Italien så fort det finns tid och pengar så jag kan hälsa på henne. Och på tal om resa träffa jag Katerina (en vän jag mött här från Canada) i förrgår kväll och vi diskutera en eventuell resa i april vilket kommer bli toppen. Hellre resa två en ensam!

Tänker också massor på min älskade morfar och hoppas du snart är på banan igen <3

Bild från Alex avskedsfika i tisdag.
(Alex, jag, Katerina, två vänner till Isabella, Isabella & Felicie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0