Trist

De senaste dagarna har inte vart så spännande och har inte haft mycket att uppdatera om. Dock finns det en tråkig nyhet och det är att Alex åker hem på onsdag då hennes mormor är mycket sjuk och hennes familj behöver henne hemma. Detta innebär för mig ensamhet. Så de kommande 6 veckorna får jag spendera själv tsm med barnen. Lyckligtvis har jag lärt känna lite folk här nere så det kommer inte gå någon nöd på mig men kommer ändå att bli lite ensamt, och om inte annat stressigt. Herregud, hur ska jag kunna hantera dem alla tre själv? Idag var vi på bio och sen i lekparken och det är svårt att hålla ordning på dem alla när de envisas med att gå sin egen väg eller när de alla tre vill hålla handen samtidigt. Får hoppas det går vägen.
Börjar också längta hem nu. Ser fram emot att komma hem till Sverige och träffa alla och avnjutna den svenska sommaren. Sitta på mormor och morfars veranda och äta jordgubbar med mjöl, cykla till Aspen tsm med Ellen, åka ut på havet med båt tsm med Robin osv. Men som sagt, bara 6veckor kvar och sen är den här resan slut.

Jag och Edie på stranden igår

Var en äkta lattemamma idag med tre barn lekandes medan jag sörpla på min dryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0