Sightsingdag

Just hemkommen från en lång utflycktsdag tsm med Alex samt barnens farföräldrar. De är så himmla gulliga och vill ta med oss på sightsing så vi får se lite mer av området. Så först åkte vi till parken med djur som jag var i med Felicie och hennes barn då Alex inte sätt någon koala än och ville gärna göra det. Sen åkte vi vidare till en liten by nära en sjö för att förtära lunch och kolla runt lite, så himmla fint där. Sen åkte vi upp på ett berg för att få en överblick över Newcastle och byarna runtom. Åkte sen till en strand och en flod varpå vi tog oss hemåt igen. Chris (farfar) kunde typ alla plattsers histora och mer därtill så var riktigt spännande.

Igår kväll var vi ute en sväng på kvällen och tog oss ett glas på restaurangen som ligger på stranden. Den utsickten kommer jag sakna när jag kommer hem till Sverige. Inte riktigt samma flotta strand som svea rike erbjuder. Dock, Sverige in my heart.

Bild från gårdagen då vi tog ett glas vi havet

Farmor, farfar, Alex och jag

Inte bara koalor som känns exotiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0